HOLA QUE TAL

Sitter och väntar på att älsklingen ska sluta. Har vart såå duktig idag, hunnit plugga so + spanska, och gjort klart två inlämningsuppgifter. Har hunnit gått till SYV också för att kolla hur det fungerar med betyg om man byter mitt i en termin (hoppas på att kunna gå klart den här terminen och hoppa in på Rosendal sedan men tror inte det fungerar så. Om jag ens har fått en plats alltså.) Känner mig inte ett dugg stressad längre, så ska ner på stan och koppla av med en shoppingtur utan pengar :) Förtjänar det, HOPPAS PÅ ATT ADDE BJUDER MIG PÅ FIKA OCKSÅ!!! Vad har man annars pojkvänner till?

Alexander kom förbi idag och villade runt på katte. Så nu har jag äntligen mina 380 kronor han vart skyldig mig i några månader! Fast ah det är ju pappas egentligen.

Precis haft musik. Vi skulle göra en låt på bara typ 40 min, ahhaha det var assvårt men vi var skitbra :)))))) Undrar om jag har några roliga bilder på den här datorn? <-- Svikarn som dissat oss för Italien i en vecka!

Kommentarer
Postat av: Lisa - Smilinggirls!ッ

Fin blogg :)

Ha en bra helg! :D

2011-02-04 @ 20:26:54
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0