Love that lets go

Lyssnar seriöst sönder Miley Cyrus/Hannah Montana. Vissa låtar är verkligen jättefina.

Vilken dag det har varit idag. Ganska chill då vi slutade kl 12, sedan Katedral --> Rosendal --> Skrapan --> Rosendal --> Stan.

Kom på inatt att jag skulle åka till Rosendal eftersom jag slutade så tidigt, tyvärr hade jag helt glömt bort anledningen när jag vaknade, om det nu fanns en anledning, men jag var helt säker på att det var viktigt att jag åkte dit. Man tänker inte klart på natten, eller morgonen. (Finns bara en som gör det, och det är Astrid. Speciellt klockan tre. Speciellt för ett par år sen. Heh.)

Fick i alla fall med mig Emma och Ylva, hann träffa Sebbe en kortis och sen gick vi till Lundellska i hopp om att få se Haralds nya DREADS!!!!!! Villade omkring i evigheter för att hitta till teatersalen, så hittade vi teatersalen men ingen Harald.. Aja, vi träffade ULF iaf, så helt bortslösad tid var det inte. Ylva och Emma åkte hem, och jag åkte tillbaka till Rosendal för att jag inte hade något bättre för mig. Träffade Niklas och Klas i två sekunder ganska exakt och sedan tröttnade jag och åkte till stan istället. Skulle på undersökning för mina linser.

Nu har jag försökt plugga men återigen misslyckats. Är rätt haj på naturkunskapen ändå så spelar roll. Sitter och myser i min nyfunna tröja. Köpte den för många år sen men aldrig använt den, förrän nu <3 <3 <3 Mysigaste tröjan ever! Ska snart ta en dusch, se på Waterloo Road med föräldrarna, och sen se på How I Met Your Mother med min godispåse ♥ Det förtjänar jag, imorn kommer bli en tråkig dag...




Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om du vann eller var med och tävla i den nya omgången :)

http://vadfanskajagheta.se/2011/february/mandag-dagens-blogg-3.html#comment

2011-02-28 @ 20:54:01
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0