Mina läppar fryser, kan du värma de?

Slut på allt klagande.

Jag hade faktiskt en riktigt bra dag igår. Haha - hela hågaby var helt insnöad. Fick sitta i knä på en total främling för att komma till skolan, bara för att jag ville ha spanska. Älskar att läsa spanska, och läraren skriver upp minsta minut man är försenad. Så var hon själv försenad, kom inte på hela lektionen! Men halva spanskaklassen satt kvar iaf och pratade med varann :)

Hade håltimme några timmar sen, så jag och några tjejer drog till Karolina och fixade tacos + fika och utsatte oss för extremt pinsamma frågor :))))))) Kan säga att jag nog aldrig vetat såhär mycket om några jag bara känt i ett halvår! HAHAHAHHAHA. Tack för att jag har er tjejer (INTE FÖR ATT NI LÄSER MIN BLOGG ERA JÄVLAR) ♥

Sen vare labb och jag och Karro ääääägde, ofc :) Efter det träffade jag Simone på stan och vi satt på cafe linne (jag vet inte hur man gör apostrofer på PC, haha sug) i flera timmar och bara pratade. Så himla skönt att få prata ut om allting, jag och Simme har så mycket gemensamt när det kommer till kärleken! ♥

Sen gick vi till genomfarten, träffade på lite folk där, lyssnade på bra musik, sen kom Astrid och påpekade att vi inte hade några sittplatser så vi 3 gick till storken istället, kom på att det var dyrt, och gick till max! Sedan kom Diana och spårade, HAHA. Sen drog hon PUUHHHHH närå <3 Vi gick till stadsteatern och lyssnade på mer musik! Åkte hem, spenderade aldelles för mycket tid för att tänka, vaknade, tänkatänkatänka hatar alla tankar, har jobbat idag.

Ikväll ska jag till Alexandra och se på film med tjejerna i gamla klassen :) Har så himla många bra vänner, har inte tänkt på det förrän nu! Imorn ska jag prata lite med en tjej i byn, Signe, snäll flicka som går Journalistik på rosendal. Hon ska berätta lite om hur det är i klassen eftersom jag ska börja där till höst - antagligen eller kanske.

OCH IMORN SKA JAG OCKSÅ - spela trummor! Satsasatsasatsa ska jag göra, ska spela upp Seven Nation Army med Maxi, Daniel och Elin på tisdag, för musikgruppen. HAHAHA vi kan ju inte spela :((((((

bild?
Nej usch vad fult, ingen bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0