Någon hade förstört ett hjärta på katte.

Jag hade nog århundradets sämsta alla hjärtans dag.
TypingenchansattjagkommerinpåRosendal + ett krossat hjärta, tillhörande; mig + jobb + jag glömde äta idag, hur kan man GLÖMMA att äta, när det är PANNKAKOR och grejer? = alltså nej.

Trots att årets bästa dag failade är jag glad nu, BRA VA?
Fixade pluggfika till mig själv och försökte plugga men det gick inte braaaaaaaaa :3 : 3 :333333333333333333



Mysigt va?



Jag satsar.

Och ska sova nu.
OCH VAKNA IMORN OCH SPELA SEVEN NATION ARMY FIRST THING PÅ MUSIKEN!

På riktigt, det känns helt fel att ha den här headern. Vad som händer mellan mig och Adde nu är att vi fortfarande är vänner. Eller ovänner är vi inte i alla fall, vi har pratat mycket, mycket. Men fortfarande, HEADERN WTFFFFFFFFFF såäärejuintelängre. Och jag vågar inte ändra för TÄNK om min blogg blir jätteful :S.S.s.S.s.s:S:s.s Vill inte förlora alla mina läsare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0