Rubrikhelvetetetet

Igår var jag på teater med Astrid och Ylva!
Först åt jag och Astrid på burger king, the place för de coola kidsen. Check out her blog med charmiga bilder på oss här.
Vi såg på Anna Karenina. Den var sjukt lång men väldigt väldigt bra! Blir fortfarande förvånad över hur proffsigt allt är på Uppsala Stadsteater. Så himla maffigt alltihopa. Tack Astrid för att du har introducerat mig till den kulturella teatervärlden ♥
Efter teatern gick jag och Astrid till genomfarten en stund och träffade Emil och Diana :) Sen åkte jag hem till min älskling och sov där. Var helt soligt när vi vaknade!! Haha fast vi gick inte ut för det, solen försvann när vi tänkte ta en promenad :c Vi myste i sängen och kollade på toy story istället. Sen skulle Adde till sin kusin så jag åkte hem efter att ha fått utbrott på stackarn för att jag inte fick in mina linser. Förlåt älskling, men ska jag ha mina linser får du vänja dig vid att jag tappar tålmodet på en gång <3< <<3<3<3

Ikväll var jag på bio med några vänner och en Hellström. Såg Narnia, den var ganska tråkig men helt okej! Fika på storken är också helt okej, mer än okej faktiskt när man har sådant trevligt sällskap.
Har haft i linserna sen 4 idag, och det funkar skitbra nu! Blir liiite röd i ögat efter ett tag men får inte huvudvärk längre och jag kan se i de! Trivs verkligen :) Förstår bara inte hur jag ska orka kliva upp ÄNNU tidigare för att sminka mig. Gör ju inte det när jag har glasögon, då lägger jag ner all tid på mitt hår istället. AH STORA PROBLEM DÄR! Men har alltid trivts bättre utan smink so live with it.

Mitt internet fakkar uuuuur just nu och det gör mig pissed för jag hade tänkt sitta uppe ett tag ikväll. Har massa b&j i kylskåpet men är konstigt nog inte sugen på glass :c Tanken på att jag kan gå och hämta när jag vill känns ändå bra!!1!111!!
Chill chill chill.



Alltså ja den här bilden visar verkligen hur snygg jag är i mina linser eftersom man inte ens ser mina ögon, men min webcam är helt fucked up och vill ändå bara blixtra över ögonen så att de blir viiitaaaaaa men bloggen blir så tråkig utan bilder så ah.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0