Sorgligt.

"There is a "lie" in believe, "over" in lover, "end" in friend, and an "if" in life"

-En like på fb. Den var mer sorglig än klyftig.
Och någonstans stämmer det, ju.

Lyssnar på Joels spotifylista och är pepp på att göra musikvideos. I sommar alltså, då jävlar ska jag ut och filma. Mycket. Fast så säger jag ju alltid. Jag ska filma, och jag ska lära mig att redigera bättre, och jag ska spela trummor och bli asbra på piano och skriva djupa låtar, och skriva en bok som förändrar ungdomen, och ja, massa sådant.

Det blir väl inte riktigt så va, men livet rullar på ändååååååååååå

Jag ska plugga nu, men är för pepp på livet för att kunna plugga. Det är väl egentligen en bra grej, men inte när man inte har TID för livet!



Haha kolla jag är ju redan en rockstjärna som inte har förstått hur man spelar gitarr än.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin gitarr med 4 strängar ............

2011-02-15 @ 18:20:06
URL: http://kattenastrids.blogg.se/
Postat av: Emma

du ser inklippt ut :OO

2011-02-15 @ 20:15:32
Postat av: Sylvia

Visst ja. Det var en bas.



Jag är inte inklippt, Maxi hade en bra systemkamera bara!

2011-02-15 @ 21:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0