Tar tag i allt nu

Är hemma från skolan idag, somnade på bussen till katte, har aldrig gjort det förut och det kändes jätteskumt :s Drömde helt sjuka grejer och när jag vaknade fattade jag inte vart jag var, det var jätteobehagligt. Fattade då att jag måste ha en ledig dag till där jag kan fixa all stress, har en tendens att aldrig ta tag i saker så behöver såna här dagar ibland. Hann iaf till Katte innan bussen gick hem, så hämtade alla läxor och datorn. Hade sån tur, träffade på Adde innan jag gick, gjorde mig lite gladare ♥

Sen träffade jag mamma på bussen, men hon var förstående som tur var. Tydligen så är hon och pappa jätteintresserade av drömmar och dess betydelser, så jag ska prata med pappa ikväll så ska han tyda mina drömmar! Haha jag trodde ALDRIG att just DE skulle vara intresserade av sådant, de tror verkligen inte på någonting. Ska bli jätteintressant att höra vad han har att säga, jag drömmer alltid saker jag kommer ihåg tydligt, kan vara jobbigt ibland men oftast är det kul. Skriver lite ikväll om vad mina drömmar har att säga!

Igår kom Astrid hit, vi åt b&j och kollade på how I met your mother :) Och sen gjorde vi standardgrejerna man alltid gör hos mig, dvs dampa på internet och ha kul med photobooth. Älskar mac!


Kommentarer
Postat av: Veronica Vanglin

Det gör jag mer än gärna. Tack för intresset. Klockan är två på natten för mig nu så jag måste sova, men imorgon svarar jag :) Ha en bra dag!!

2011-02-07 @ 11:19:14
URL: http://veronicasb.blogg.se/
Postat av: Anonym

Älskar mongo-bilderna!

2011-02-07 @ 17:22:13
URL: http://kattenastrids.blogg.se/
Postat av: elsa

åååh vilka vackra finingar!!! sylvia, längtar så efter att få se dig med linser!!

2011-02-09 @ 18:05:01
URL: http://honelsa.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0