Bara för att det här är tradition.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Gör man väl alltid. Fast gjorde nog inte så mycket spännande nytt. Typ började gymnasiet, det har jag aldrig gjort förut!
2. Höll du några av dina nyårslöften? - Jag minns inte vad de var.
 Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Nej, men snart :)

4. Dog någon som stod dig nära? - Uschja. R.i.p älskling.
5. Vilka länder besökte du? - England som vanligt hahahahha.
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? -  Alltså ja, skulle nog vilja ha mig själv lite. (hahahah? Ni fattar.)
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? - Shit det är nog många. 19 Juli är det första jag tänker på. Kanske det sämsta datumet på året fast bra i alla fall.
8. Vad var din största framgång 2010? - De senaste dagarna har jag börjat inse en hel del saker, bra saker. HAHAHAHA hela 2010 var en enda stor flopp annars, kan säga att det var motsatsen till framgång.
9. Största misstaget? - Ett misstag jag inte kunde göra något åt, för det var inget misstag, men hade jag inte gjort det kanske mitt liv varit helt helt annorlunda nu. (Ohh vad mystisk jag är) Och att jag inte sa hejdå till Bamse. Inte kunde jag veta att jag aldrig skulle få se honom igen. :(
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? - Sjukt kär ♥
11. Bästa köpet? - HAHAHAHA INTE VAR DET MOBILEN IALLAFALL DDD: Uhm kanske .. HAAHA men datorn såklart!!111
12. Vad spenderade du mest pengar på? - Antagligen datorn.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? - Nej. (haha jo, fast jag minns inte)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?Men shit vad jobbigt. Tik Tok kanske. Asså Kesha. Lyssnade mycket på den med Adde i våras. Brings back good memories :)
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Galet mycket ledsnare, men inte längre :)
16. Vad önskar du att du gjort mer? - Kommer bara på en massa saker jag kunde gjort mindre av. Men ja kanske, tagit vara på det jag hade istälet för att gråta över allt jag inte hade -.-' suck.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? - Ja här kom det :p Hade verkligen önskat att jag hade varit en mindre dramaqueen. Gråtit mindre, bråkat mindre med världen.
18. Hur tillbringade du julen? -  Med familjen + mormor och morfar :) Det var en jättebra jul!
19. Blev du kär i år? - Vaddå blev? Var, ÄR! <3
20. Favoritprogram på TV - Först var det vänner, nu är det väl Jims värld och how I met your mother :) OCH GAVIN & STACEY SÅKLAART
21. Bästa boken du läste i år? Flyga drake kanske. Och en bok jag läser just nu  - Älskade älskade du.
22. Största musikaliska upptäckten? - OSKAR LINNROS!!!!1!och all skit Erik tvingade mig lyssna på på mattelektionerna. Bra skit alltså!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - Minns inte. Brukar få iaf nåt jag önskar mig? xD
25. Något du önskade dig men inte fick?- Var det väl säkert, men önskade mig inte så mkt.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? -  Var med familjen och sen kom Adde på slutet :)
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - Det var nog bara jag som kunde göra mitt år bättre skulle jag tro.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? - Inte min stil iaf. Inga kläder passar mig längre!
29. Vad fick dig att må bra? - Dalsland och Oskar linnros.
31. Vem saknade du? - Så hima många. Dags att börja sluta leva i nostalgin nu?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskling <3

2011-01-02 @ 03:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0