Crush

Ja, jag har väl aldrig varit så jättebra på rubriker så numera har mina rubriker inte ett skit med texterna att göra.

Failade på att dygna igår. Man ska inte leka nörd när man är dålig.
Tur att jag är bra.
Såg en film istället. American Dreamz är nog den sämsta film jag sett, jag såg inte hela.

Det kanske var lika bra. Jag bävar seriöst inför att gå till skolan imorgon, kommer antingen se ut som en översminkad bitch eller en finnig nörd. Tyvärr är jag nog mer det sistnämnda, men förlåt för att jag har en ny dator och precis upptäckt det fina med att inte sova på nätterna. Jag kanske inte borde klaga på att jag har för mycket pengar för tillfället, men jag önskar att jag vore pank så mycket pengar som går åt på skräpmat och godis.
Och här har jag gått runt och trott att jag inte kan gå upp i vikt, blev lite rädd när jag såg mig själv i spegeln, trodde inte det var möjligt för mig som är så liten att gå upp såhär mycket under ett lov men hahah vad gör det, det här lovet har fan varit bäst.
Nu när skolan börjar blir det skärpning.

Så nu ska jag till stan och käka kebab. Ojdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0