Din maaaaammmaaaaa

Lite kul att jag sa att Nick Jonas var smågullig och Adde fick det till att jag vill knulla kaniner HAHAHAHAHAHAHAH?!

Det ligger massa marshmallows (som jag alltid stavar på olika sätt för jag har ingen aning om hur det egentligen stavas) i hela mitt rum och i sängen sen Elsa var här. HAHAHAHA saknar dig :(

Adde försov sig inte imorse för er som är intresserade. Han kom sen och stackarn hade väntat i evigheter på Stora torget. D':
Vi drack kaffe på waynes. Eller ja jag drack ju inte kaffe för jag är inte tillräckligt cool för det, men jag fick en brownie som tröst. :* Nu har vi stekt ca 30 pannkakor för vi ska göra pannkakstårta till frukost imorn.. Och så har vi sett låt den rätte komma in!

GUEEEE VAAAAEEE INTREEEEEESSSSAAAAAAAAAAAAAAAANT!

(Jag borde nog börja blogga om sex istället för på det här sättet får jag ju inga läsare!!)

JA NU SKA JAG OCH ANDREAS GÅ OCH LÄGGA OSS... UNDRAR VAD VI SKA GÖRA DÅ....... OOOOOOOOHHHHH!

Kommentarer
Postat av: Calle

Adde skulle aldrig vara otrogen mot mig!!!!

2011-01-09 @ 01:42:13
Postat av: ebba

OMG TMI !!!!!!!!!!!!

närå, visa mer hud

2011-01-09 @ 02:52:15
URL: http://ebbayvdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0