Don't worry, be happy

Känner att två deppiga inlägg är två för mycket, inte likt min blogg neeh.
(Eller kanske?)
Fast jag har rätt till att vara ledsen. försöker inte att oroa mig så mycket bara, det är kinda onödigt. Jag har ju fortfarande katten kvar, han sov i min säng i förrgår natt söten. Låg och gnydde lite :(

Fastän allt suger just nu lyckas jag hålla mitt humör uppe -
hade en awesome helg med mina tjejer :) Vi hade tjejmiddag, gjorde pizza och hade askul. Alla bilder finns på Emma Ekberg Berry och Ylva Geber@facebook och Astrids blogg, och nu vet jag att ingen kommer palla facebook och bara klicka på länken istället, men det är bra för Astrids blogg är bra och hon är den enda som inte har en massa hemska bilder på mig.
Älskar er iaf tjejer <3 Behövde verkligen er omkring mig, behövde sitta uppe till halv 6 och bara prata. Ni är alla mina bästa vänner ♥

Igår på morgonen ringde älsklingen mig och gjorde morgonen lite bättre än den var innan, älskar att få sakniga samtal på morgonen ♥ Efter skolan provade jag linser DET GICK FETT BRA men sen fick jag inte ur de. Mötte Adde och åkte hem till honom och sov där, försov mig där. Men inte hindrade det mig från att vara 1337 på musiken, VI VAR BÄSTA GRUPPEN!
Nu har vi engelska. RISE AGAINST HAR SLÄPPT EN NY LÅÅÅÅÅÅÅT HEEEJ!

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Hej!

Jag har en tävling på min blogg, anmäl dig så kanske det blir du som vinner!

http://steph.se/2011/january/snyggt-nattlinne-fran-topladyse-1.html#comment



Lycka till!

2011-01-19 @ 16:15:25
URL: http://steph.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0