Fast vänta

Jag vill whina över att jullovet snart är slut, vilket innebär

- Vända på dygnet
- Gymnastik
- Ingen sovmorgon alls. Ever.
- Morgonångest, alltså jag skulle lätt kunna begå självmord halv sju på morgonen, jag blir så sjukt deprimerad. Gud vad hemskt. Men ja på riktigt.
- UHH FREDAGAR MED TRE TIMMARS NO OCH SÅ GYMNASTIK
- Jag kan inte riktigt sitta uppe och umgås med min bästa vän Querida's mac hela nätterna
- Måste nog börja komma ikapp med alla grejer jag inte är ikapp med = alla ämnen i hela världen
- Nationella fucking prov
- Kalla äckliga jobbiga promenader till skolan VARENDA MORGON

Hon som tänkte positivt på allt för några veckor sen har fått en extrem huvudvärk och kan inte vara närvarande just nuuu för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0