Gränser och shit och hur ska jag veta hur jag ska leva mitt liv?

Tänk att dagar som börjar dåligt ALLTID blir lika dåliga rakt igenom.
Hände en grej idag som gjorde att jag fick panik och ringde rakt till elsa och pappa men de fanns ju inte där, de var ju långt borta. Och Erik och Niklas kom och fanns och lyssnade och väntade, och jag provade linser och det sved och rann från ögat USCH men vill man vara fin så får man lida pin. Ska tillbaka på fredag HAHAHAHAH gud vad de måste vara trötta på mig.
Åt pizza med hjältarna i nöden fast jag smakade mer än åt.
Åkte hem och tackar pappa för att han finns, och nu har Astrid varit här och tagit mitt liv ifrån mig. Ni vet Oskar Linnros skivan som låg här på mitt bord nyss och inte längre.
Och snart lär Sheila komma, vi ska se en film och sen ska jag sova tidigt.













men älskling, det känns bra nu, okej nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2011-01-12 @ 21:33:45
Postat av: Anonym

Hahahah förlåååååååt! !!!!!! <333 xD



kolla på den här videon, den gör dig glad



http://www.youtube.com/watch?v=f696R4Lzjj0

2011-01-12 @ 21:42:47
URL: http://kattenastrids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0