HEJ!

Idag inventerade jag och Adde på Tant Grön.
Det vill säga vi räknade alla varor.
Jag räknade söta bebiskläder.
Efter det dog jag och Adde lite när vi såg live videos på Rise Against.

OM TVÅ MÅNADER FÅR JAG SE DE IGEN ♥

Sen dödade jag TVÅ PERS på Team fortress. HAHAHAHA JAG ÄR BRA! (Eller så är jag värdelös egentligen men det vet ingen)
Sen åkte jag till Astrid och var med henne och Louise och såg på 500 days of summer och drack té i köket och pratade, och satt i Astrids rum och pratade. Och kollade på no-life videos på youtube.

Bra dag så att säga! Tycker vi kan avsluta den med en bild där jag ser ut som en ful fjoortiiiwwwws, fast snygg liksom. Alltså! (det är ju jag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0