Omg <3 <333 <333 3

Omg gissa vad som händer på alla hjärtans dag?!!+!+11+ DET KOMMER EN FILM OM JUSTIN BIEBER PÅ BIO!!111!!1!!! gosh jag är SÅÅÅ LYYYCCKLLLIIIIG!!111!!!!!!

(Ja ni förstår, efter att det tog slut mellan mig och *** tänker jag satsa på Justin. Har ju två biljetter till USA så... Kanske har en dejt till alla hjärtans? ;))))))))))

Astrid ligger i min säng och läser töntiga horoskop och Elsa skriver dagbok, och jag har återupplivat min kärlek till Hemsökt.
Och nu har jag hål i öronen BÄTTRE SENT ÄNN ALDRIG!1!!!! Det gör ont? Ska det göra ont??
Jag har en skiva med Oskar Linnros bredvid mig. Kul va?
Jag lärde mig en intressant sak idag.
Det är bara Sverige och Danmark i hela världen som har ekologiska ägg utan fiskfoder.
Ja det fick jag minsann lära mig, på engelska till och med. I en timme fick jag lära mig det. Sen fick jag choklad.

Imorn ska jag prova linser. Och tankarna på att jag kommer lyckas gröpa ur mina ögon blir värre och värre...
Här är lite bilder på mina elskheestar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0