Suit up!

Ska snart göra idrottsläxan.
Snart.

Känner att jag inte bloggar längreeee
Vart lite upptaaageeeeen

I fredags hade jag linser! Det gjorde ont och jag såg ingenting, så på typ torsdag ska jag få nya. Heheheh.
Hade en rolig eftermiddag och kväll med mina vänner. Träffade en tjej från Gävle, hon var trevlig :) Elins bekanta hihi. Vi (+ Daniel) satt på genomfarten i några timmar och spenderade pengar. Träffade Harald och Elias där. Och Diana, fast det är väl ingen överraskning.

Sen gick vi till grand, träffade Erik och Tim och hade skitkul. Tills jag blev otaggad WTF. Kände helt plötsligt inte alls för att dansa till SKAnsen, drog hem till Adde istället och somnade. På lördagen var det Musik Direkt ÄNTLIGEN, var sjukt kul faktiskt, trodde det skulle vara rätt lame iår. Blev ännu en underbar natt med älskling, och sedan Musik Direkt på söndagen igen :)

HEJDÅ



VISSTJAJAGKÖPTEENSÅGALETSNYGGVÄSKA;;;;


Inte bra bild, den bra bilden är på facebook. Hejdå igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0