You never can tell!

Skulle provat linser idag.
(skulle kanske fötts till en lite modigare människa för 16 och ett halvt år sen, eller helst under 1800 talet.)
Provade inte de till slut för de på synsam tröttnade på mig.
HEHEHEHE undrar varför.

Ja ja det var kul att gå på stan med bästavän I ALLA FAAALL.
Och vi köpte sushi och slängde oss i snön HALLELUUJAHHHHHHHH
Och nu lyssnar vi på Chuck Berry och jag älskar pulp fiction, och snart ska vi äta marshmallows och titta på Anne på grönkulla.. Vi har försökt kolla på tvåan alla dagarna Elsa varit här, men somnat varje gång HAHAHAHAH.

Måste bara säga att livet nog inte kan bli så mycket bättre än såhär, Elsa älskling du gör mig så lycklig ♥
Det här jullovet är det bästa jullovet ever och jag kommer dö lite när skolan börjar för allt skolarbete jag sket i under hösten för DET KAN JAG JU GÖRA PÅ LOVET har jag inte ens sneglat på. (Men det kan jag ju göra sen)

Nu ska jag gästblogga på Elsas blogg, spännande!!

Kommentarer
Postat av: aaaaaaaaaaastrid

Nej men å¨h. ett blogginlägg hä'r kommer en kommentar!!!!!!!!!!!!



på 1800talet hade de inte linser. då fanns det nog inga fina glasögon. då fick man se ut som dumbledore. eller inte se alls.



gud vaed negativ jag låter! och dyslektisk (hur stavas det?)

2011-01-06 @ 02:07:57
URL: http://kattenastrids.blogg.se/
Postat av: elsa

duh sylvvvea näe du skrev "elsas blogg" var det liksom meningen att du skulle länka till min blogg mä. REKLAAAAMMMM

2011-01-07 @ 16:59:21
URL: http://honelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0