All day, all night

Har försökt plugga alla dessa dar men enligt mitt kamerabibliotek har jag inte lyckats








(jag går loss på picnik)

Har varit med Astrid nästan hela veckan, den tjejen är fantastisk ♥ (speciellt för att hon har alla säsonger av Himym) Hon färgade mitt hår och bjöd på middag som förlåt. Nej, det var faktiskt min födelsedagspresent. Jättegott var det i alla fall, tur att hon har lovat mig att gifta sig med mig så att jag får mitt bröllop ifall ingen annan vill ha mig. (Who am I kidding, killarna står i kö för mig... eller?) Då kommer jag få som jag vill, en man som kan laga mat.

I fredags åkte jag ner till Stockholm för att träffa några vänner, vi käkade på en pizzeria och hade party hos Clifford. jättemysigt förutom att mitt öga var döende. Ni är iaf underbara och jag älskar er. ♥
Mötte upp Elsa igår, HON BOR I STOCKHOLM NU!1111!!11 I Sollentuna. Behövde henne mest i världen just då, och så fort jag messade åkte hon till stan. Helt underbart, jag behöver aldrig mer vara ledsen!

Nu ska jag plugga. Men först ska jag på bio med syster och Iris. NICE! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0