Boom boom boom, I want you in my room...

Ni vet när man ser en film, och så är det en snygg skådespelare med, som gör filmen liiiite bättre, liiite roligare att kolla på;



Försökte spela LoL men efter halva matchen kom jag på att jag inte ska spela LoL när jag är trött, det går så dåligt då. Önskar jag kunde skriva av mig lite om min lycka att jag äntligen unlockat miss fortune (dock överskattade jag nog henne lite när jag fick 24 kills - jag kanske bara hade tur, skicklighet är inte min grej) men bara en av mina läsare skulle förstå, och han steker i Grekland och klagar på att hans flickvän blivit för nördig. Och har gult hår. Fast det klagar han inte på, men han har inte sett det än så...

Imorgon ska jag träffa Alex. Kommer få njuta ännu än gång av en gratis Stockholms-resa. Ser så fram emot det ♥ Ser fram emot att få träffa Alex också, han är galet saknad.



big love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0