Ifall du skulle råka läsa

Jag vet att du inte läser min blogg.
Eller så gör du det, för att du "fortfarande bryr dig om mig"
som min väns ex brydde sig om henne
inte för att du någonsin läst min blogg utan att jag påmint dig
men ifall du skulle råka läsa:

en av de sakerna jag saknar mest är hur vi alltid snackade skit om så mycket
vi kunde sitta i timmar och bara prata om hur mycket vi störde oss på saker eller personer. HAHAHAHA

och just nu vill jag snacka skit om ett av våra största skitsnacksobjekt
jag vet att du också skulle vilja det om du läste vad jag nyss läste

Kan vi bli skitsnackskompisar, ssk, precis som när vi var kramkompisar/bästa kompisar, kk/bk?

Nä, antagligen inte. Men någon gång i framtiden hoppas jag att ditt öde möter mitt som du sa kanske skulle hända. Så kan vi slappa framför vår feta tv, låtsas vara nyttiga med chips och dip, och snacka skit hela natten.

Kommentarer
Postat av: From the A to the...

vi kan bli skitkompisar, känns som om jag skulle behöva en sån jag med

2011-07-30 @ 02:36:19
Postat av: THS- ju know who

Måste bara fråga, är den hon jag?

2011-08-04 @ 01:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0