Joe - My love, my life

(många har undrat vad som händer mellan mig och Joe Jonas egentligen)

Efter mycket från och till har jag och min baby äntligen bestämt oss för att bli tillsammans for real ♥ Lärde känna honom förra året när han skrev en kommentar på min blogg... Tyvärr gillade inte Adde idén om att jag skulle vara öppet otrogen med en popstjärna, så jag var tvungen att göra slut. Joe blev så heartbroken så han skrev massa skitlåtar om mig, men det har jag förlåtit honom för nu. Vissa var ändå väldigt söta, typ de här:





Yup, that's right, de handlar om mig.

Så fort jag och Adde gjorde slut försökte Joe ta tillbaka mig, och som han själv alltid säger är han oemotståndlig. Alla hans söta kommentarer på bloggen gjorde mig överlycklig, och när han sedan skickade ett brev smälte jag direkt. Kolla bara vad söt han är:



Bara tanken på att han skulle börja dejta MILEY fick mig illamående och jag förstod hur kär jag var i Joe. Väntade ett tag med att svara på brevet, ville inte verka alltför angelägen, om ni förstår.
När jag var i england med familjen och vi åkte på utflykt till det här stället,



, bestämde jag mig för att skicka ett svar och även passa på att be honom köpa stället till mig. När jag kom hem från lägret hade jag fått ett svar:



"Hi! I am with Astrid at Putte i Parken now. I got your postcard, thank you! <3 (We're boyfriend and girlfriend now) Hope you're doing good. XoXo <3 Joe. P.s i made this card myself"

Såååå gulligt av honom att göra ett eget kort till mig <3 Tummen upp för kreativa killar! Dock vet jag inte vad jag tycker om motivet, men alltså.. han får väl gilla djurporr om han vill. Bara han inte tänker på det när vi hånglar. Längre än så kan vi ju inte gå förrän vi gifter oss, han har ju sin kyskhetsring... damn. ÅHH tänk om han friar snart!=?!?!1+ <3 <3 <3

I alla fall, så jag och Joe Jonas är nu OFFICIELT ETT PAR! JAG ÄR TILLSAMMANS MED SÅNGAREN I JONAS BROTHERS!! hhihih omg <3 Känns dock inte helt okej att han bor i ASTRIDS garderob... Jag menar, vem vill INTE ha Joe? Fast Astrid skulle aldrig våga sno min pojkvän, hur snygg han än är <3 <3 Längtar dock tills jag blir 18, då har han lovat att ge mig byggnaden jag bad om i födelsedagspresent.. Kan ni tänka er en bättre pojkvän!?

LOVE YOU SO MUCH YOU <3 <3 <3 YOU'RE NOT JUST THE REASON WHY I'M SINGING, YOU'RE THE REASON FOR WHY I'M SURVIVING <3 DO NOT LEAVE ME, EVER! YOU AND ME FOREVER, RIGHT? Joe ♥ Sylvia. Kisses <3





Btw, nu när han är i Sverige så passar såklart kamratposten på att göra en intervju med honom. Ni kan läsa den i nästa nummer, om ni har småsyskon som prenumererar eller själva gör det! PUSS



Kommentarer
Postat av: Joe Jonas

Love you babe <3 <3 <3 <3<3 <3

2011-07-25 @ 13:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0