Mitt obefintliga liv

Har ni någon gång känt att ni faktiskt inte har något liv?
Jag känner lite så just nu. Vart tog mitt liv vägen? Jag var alltid tjejen med 100000 projekt på G. Och vad har jag gjort de senaste dagarna? Testat några nya champs på LoL, spelat med noobteams för många gånger, fick en 11-win-strike, uhm... inte mycket mer. Det mest sorgliga är att jag inte skäms över hur mycket jag spelat de senaste dagarna - jag skäms över min match-history eftersom jag fått urusla scores de senaste matcherna. O-M-G, HUR TRAGISKT ÄR INTE DET? Jag HOPPAS verkligen att det här beror på min lunginflammation, jag kan inte gå fem meter utanför huset utan att bli anfådd, det är inte så konstigt att jag väljer att sitta i Sebbes källare och spela istället.

Vi lyckades i alla fall slita oss från datorerna och äta frukost på Ofvandahls i måndags. Och shoppa lite. Jag var överlycklig som fick välja kläder åt Sebastian. Han köpte allt jag bad honom att köpa. NICE!! Nu har han skitsnygga kläder. Och visst ja, jag var tvungen att lämna ifrån mig min älskade Kattedator. Det kanske är därför jag känner mig så tom nu.




Kommentarer
Postat av: Apan Tramse

Det var en gången en apa...som inte kunde rapa :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

2011-07-06 @ 23:45:54
Postat av: ylva

spela på så länge du är sjuk, sen ska du ut, annars ska jag personligen kidnappa din dator! bara så du vet... :P

2011-07-06 @ 23:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0