Ba ba ba - I wanna be be be, with you

Är just nu väldigt sur på min musiklärare som egentligen är världens bästa men inte vill ge mig ett MVG TROTS att jag skrev en HEL LÅT och sjöng spelade upp den på piano med Astrid på gitarr och stämmor (tack för att du helt random gick omkring på katte idag). Han sa att jag måste maila in min andra låt också.. jag förstår inte. Snacka om att kräva mycket? Aja, har iaf spelat in min supertöntiga kärlekslåt och skickat in den nu. Imorn ska jag skriva dumma jävla reflektioner.

Herregud

jag slutar på Katte imorn. Det är sjukt. Jag är inte alls redo för att sluta på den skolan. Skulle behöva en vecka till. Stressad över allt just nu, men imorn får jag iaf chilla i Sebbes pool och sedan spela LoL med killen hela natten. Eller så tvingar han mig att se på massa hemsk anime...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0