Inlagg fran England

Har lunginflammation, typiskt mig att aldrig kunna fa en lyckad semester. Har varit hos en doktor och fatt antibiotika, hoppas pa att bli battre imorn for jag har inte haft orken till att gora nagot alls under de har dagarna, forsokt shoppa klader men har bara lyckats spendera pengar pa massa I love Mr Darcy saker... och en solfjader.

Tack vare min superhoga feber har jag inte kunnat sova om natterna heller, men det har varit ganska chill att bara se pa tv hela tiden, de har visat jattemycket brollopsfilmer!!!!!!!!!!!!!!11 och nar jag var pa the fashion museum var det ett brollop dar, jag lyckades se tartan!! Och det gick omkring massa man i kostymer som hade riktiga svard. Asballt. (De som skulle gifta sig hette Victoria och Daniel, HAHAHAHAH)
Nu tvingar pappa mig att logga in pa facebook for att se om nagon vill kopa min putte i parken biljett. Jag som hade tankt halla mig borta fran facebook den har veckan.

Nehepp, det ville ingen. Vafan, jag skulle kopa den direkt om jag var resten av varlden! ELVAHUNDRA SPANN AR SA GALET VART DET FOR DEN FESTIVALEN!!!!!

.............. det ar den 27 idag, sag jag nu. Det betyder att jag FYLLER AR IMORGON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DET hade jag helt glomt bort. Att bli frisk skulle vara en helt OK present.

Kommentarer
Postat av: Astrid

MEN DU MÅSTE GÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!!!1 JAG BLIR ASFÖRBANNAD OM DU INTE GÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HUR SKA VI FÅ TAG PÅ TÄLT?! AAH JAG DÖR.

2011-06-27 @ 13:45:20
URL: http://kattenastrids.blogg.se/
Postat av: karro

åh,stackare.Hoppas du blir frisk snart!:D

GRATTIS i förskott bästa du,KRAM <3

2011-06-27 @ 15:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0