My father is the devil

Karlek till er tva som kollar min blogg trots att jag varit sa tydlig med att jag INTE ska vara uppkopplad under semestern ♥ Dock sa tvingar min pappa in mig pa ett internetcafe IGEN, men denna gang ska jag inte lata mig overtalas till att logga in pa facebook...

Idag har jag varit tillrackligt frisk for att kunna ta mig ut pa stan och handla lite klader. Och filmer. De flesta vet att min familj ar filmnarkomaner, i alla fall nar det kommer till engelska filmer och tv(vart ar bindestrecksknappen pa engelska tangentbord?) serier. De har aldrig laddat ned nagat, de bestaller hem filmer fran BBC och andra stallen nagon gang i veckan, jag hittar typ alltid nya filmer i brevladan. De lagger alla pengar pa sadant istallet for sprit och bensin eftersom de varken dricker eller kor bil.

Och nu nar de ar i England kan de inte ga in i en affar utan att kopa filmer. De hittar t om filmer i affarer de redan varit inne och shoppat i. Nu ar de uppe i 25 filmer tror jag, och det ar en dag imorgon ocksa.............. De har fatt kopa en extravaska for att ha plats for allt.

Jag skriver alltsa bara detta for att jag ska bli sysselsatt och inte raka logga in pa facebook. Och jag har inte sa mycket annat att skriva eftersom jag mest suttit pa hotellrummet och pluggat sen sist jag skrev. Idag var jag uppe i ett torn. Det var fint. Och HAHAHAHAHAHA visst ja, holl nastan pa att svimma av. Det finns ju hur mycket colleges som helst har, och jag var inne och kollade pa en av gardarna, och sa kommer det en student mot mig i morkt smalockigt har, och han har en vit uppknappt skjorta och sa ar han helt drankt av vatten! JAG TRODDE PA RIKTIGT ATT DET VAR MR DARCY I STOLTHET OCH FORDOM. Jag maste ha glott lite mer an vad som var meningen, for han vande ganska snabbt nar han sag mig. HAHAHAHAHAHAAH.

Nu sprang pappa ut. Wth. Jag hittar ju inte tillbaka till hotellet! AHHHHH!!!!!

Saknar alla dar hemma. Speciellt en liten tont i converse. Och en storre USA-tont.

Kommentarer
Postat av: Astrid Drettner

I'VE GOT YOUR BACK SISTAAH!! checking your blog you know it. kommer sakna dig på pip <3 du måste lära mig och simme lite festival vett innan vi ger oss av bara <3333

2011-07-01 @ 01:31:13
URL: http://kattenastrids.blogg.se/
Postat av: Emma

åh vad jag hatar att läsa saker folk skriver utan å, ä, ö :(

2011-07-01 @ 23:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0