Siesta!

Vaknade precis upp hos min kusin, vi åkte hem till henne imorse för att gratisduscha, gratisäta och gratisladdamobilen. Jag somnade så fort jag la mig på hennes säng och nu när jag vaknade är ingen hemma... Hahahh jag känner mig som ett vrak, är fortfarande DÖDSTRÖTT, har inte direkt sovit så bra de här nätterna, och är sönderbränd på hela kroppen, heelt röööd och det sviiider, och jag kan inte se ett SKIT, linser på festival kanske inte var en så bra idé, vet inte vad som har hänt med de men jag ser jättesuddigt. Trots det;
LIVET ÄÄÄR UNDERBAAAAART! Har inte mått såhär bra rakt igenom på kanske ett halvår. Jag tror att jag är lycklig. Njuter av varenda sekund av festivalen, det är det perfekta festivalvädret här! (Dock fryser jag ihjäl om nätterna och när jag vaknar kvävs jag av värmen)
Jag skippar att skriva om The Kooks tills jag inte är lika fanatisk längre, vill inte låta som en fjortistjej. Nu ska jag sätta mig i solen och bränna sönder alla andra kroppsdelar och vänta på att Sara kommer tillbaka så att vi kan tagga för slagsmålsklubben. !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0