Bloggin' 4 real

skola
går sam
slutade elva
gick till donken
gick tillbaka till katte
klagade på naturkunskap
lyssnade på underbar musik
försökte skriva min labbrapport
misslyckades
fick MVG på en svenskauppgift (y)
pratade i telefon med Shimo
träffade vänner på stan
fika med S och D
kollade på skor
åkte hem
pluggar
(fb)

Jag är uttråkad och cool.
Den här dagen är vanlig och kul.
Ikväll ska jag sova fast det blir nog inte så tycker facebook och How I met Your Mother.
Imorgon ska jag jävlar skriva min labbrapport. Eller så gör naturarna det, annars kommer de ju aldrig till nytta.
Sedan åker jag till Sävja med mina sötnosar.


Alltså varför i helvete bloggar man? Vill NÅGON liksom veta vad en annan gör om dagarna? Den frågan ställer jag mig själv ungefär varje dag . För varje ord jag skriver känns extremt meningslöst. HAHAHAH skojja varje ord jag skriver är värt guld.



Kommentarer
Postat av: william

roligt att du fick MVG på SV:D



SV; tack:D

2011-03-01 @ 18:32:26
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0