Det blir bättre

Chill skoldag, återigen, går Sam på Katte. Hade spanska, sen svenska i tio minuter, jag och Daniel blev klara med ett arbete så vi drog ner på stan och han bjöd mig på kebab ♥ När han åkte hem fick jag se vegeterianer bli arresterade eller något, och sen kom Sebastian och jag var med honom. Och sedan satte vi oss på en buss till Sävja och pratade om stuff. tack



lever just nu på att veta att better times will come osv och tackar Sebastian för att han finns även om han krånglar till allt genom att åka till Japan. Aja. Nu ska Niklas komma till Katte, fast min mobil har inget batteri så jag vet inte riktigt om vi lyckas träffas. Sen har jag en torr labb, vad som nu menas med det. Hoppas jag hittar något kul att göra ikväll, annars kommer jag att tänka och då blir det fel som fan.

HAHAHA vilket deppigt inlägg.

Kommentarer
Postat av: stina

haha, tack för din fina kommentar:)

2011-03-04 @ 15:41:06
URL: http://modemonstret.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0