Fredagskväll

Försökte blogga tidigare men då gick det inte höhöhö, nu går det.


Hemmakväll ikväll. Skulle till UGC men tog för lång tid på mig att fixa mig HAHAHAHAHA så tänker se på HIMYM istället. Och skriva låtar, inspirationen flödar i kärlekskriser. Lame att vara hemma, men fredagen blev inte helt misslyckad iaf. Niklas kom förbi Katte, trodde han hade dragit när min lektion slutade men han hade väntat så snällt. Så träffade vi Klas också. Muy bien.
Har hämtat mina linser och jag kan se bra i de! Överlycklig. Imorn ska jag göra något spännande, det får ni veta sen... Låter som en riktig bloggare nu.

Kommer ha tråkigt ikväll, tänker nog sova. Sebbe är borta någonstans så har inget bättre för mig. Vilket jävla tjat det var om Sebastian. Jag börjar bäva inför när han åker till Japan. Vem ska jag då umgås med via facebook på kvällarna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0