Heaven, where's my angel? I need her know. Eller him, är det nog. Holding me. TONIIIGHTT!!

Blir galet taggad när jag lyssnar på Britneys nya album. Taggad på liksom allt. Åh!

Har suttit med en spanskauppsats i några timmar nu, måste skriva klart labbrapporten också.. Satt kvar på skolan ett tag med vänner och fick världens flyt, skrev asmycket på labben! Sen kom Sebbe, och han har äckligt bra hörlurar, och sen förstörde Britney mitt plugg, och sångaren i B4MV gör mig galen på riktigt när han sjunger om sin ängel, PRECIS SOM JESSE SJUNGER HAN. Ska läsa om hemsöktböckerna snart, öhöh fast Adde har del ett. Han läser nog inte min blogg längre (HAHAHA inte för att han gjorde det tidigare?) men OM DU SER DET HÄR, GE MIG MIN BOK :( I miss my Querido. Höhöh fick en fin framtidsplan av Sebastian ♥ Mitt liv kommer bli awesome, och det kommer sluta med att jag gifter mig med en spanjor! Sebbe has a great taste.

Har käkat asmycket ben & jerrys idag, de nya sorterna är så jäkla goda ♥ KAKOR I GLASS!!1

Fett glad för att det ligger en hög med nya kläder bredvid mig också. Jag älskar när kläder passar mig. Jag älskar inte när allt jag provar passar mig men kostar mer än vad jag har råd med.

Har en fullspäckad dag imorgon, GILLAR'T ♥
Visst ja, vad tycker ni om min nya header? Det är Astrid som har gjort den. Har nog snyggaste bloggen i stan nu!





Kommentarer
Postat av: Andréa

Nu är vinnaren av veckans blogg vald!

Vann du inte? Delta igen!

2011-04-01 @ 00:34:28
URL: http://andreacarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0