Minnen & Nostalgi

Har kollat igenom min bilddagbok i brist på saker att göra, blir så opepp på allt när jag är sjuk.

Första gången jag var i stockholm ensam, HAHA var så stolt. Träffade Am för första gången :) Det var för... 4 år sen! :



HAHAHA en dag när jag och Louise lyckades slänga upp Louise skåpnycklar i ett träd.. Blev kaos i hela skolan p.g.a det typ. HAHA:



Skejtlägret, fett pro jag var:



HET MAN:


Jag tror jag aldrig skrivit om Descending Ivory i bloggen förut. En speciell period i mitt liv. De var mitt favoritband, alltså jag älskade de verkligen. Sjukt mycket. Fick den här demon en gång på Musik Direkt :)




Pier Pressure med Alex. Såg Avril Lavigne för första gången, det var en riktigt bra dag!



HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHHA. Saknar tiden med Louise, aldrig haft så roligt med någon faktiskt.



Saknar min gamla stil :')




Den dagen förstörde mina väggar för evigt. Fint är det.



Jävlar vad mycket bilder det blev. Ingen av de är från 2004 som det står på vissa, min kamera var cp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0