Slussen är fint

Är hos Shimo nu! I hennes söta stökiga lägenhet.
Stannar här över helgen, var tänkt att jag skulle åka hem måndag morgon men jag är sjuuuuk igen så åker hem imorn kväll istället. :< Surt att jag alltid blir sjuk på heeelt feeeel tillfällen.

Vi har lagat mat (tog hundra år att få upp två konservburkar......) och ätit smält men god b&j. Var så duktiga också som släckte alla lampor under earth hour och bara satt och pratade i en timme. Pratade gamla minnen och sånt, så sjukt mycket som förändras under bara fyra år! Jag och Shimo lärde känna varandra när vi var runt 12-13 år genom en hemsida. Ingen av oss minns hur vi kom så nära varandra men ah, tur det iaf, så skönt att ha någon att kunna ringa till närsomhelst! <3

Vi har precis sett på Hannah Montana heheheh, somnade nästan, har varit så himla trött de senaste dagarna.

Ja.. min blogg börjar tappa stinget, right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0