Sylvia the sex maniac

Såg nyss en film med mina föräldrar (alltså hur kommer det sig att varenda film vi ser på tillsammans innehåller ocencurerade naken (och sex) scener?

Minns inte vad den hette, men den var jävligt bra. Utspelade sig lite i Mexico så de pratade spanska ♥ Älskar att jag förstår typ 5 % av vad de säger :')

iaf.

Huvudpersonen hette Sylvia och var en sexmissbrukare.
Jag förstår inte riktigt, i Drag me to hell fanns det också en som hette Sylvia. Kärringen jag är livrädd för.
Betyder det att jag kommer att bli en sexmissbrukande tant när jag växer upp?

Då kommer jag kanske se ut såhär



Fast det är ju ganska fint det med.

XoXo

Kommentarer
Postat av: Andréa

Fina bröst!

2011-03-29 @ 01:19:37
URL: http://andreacarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0