Finns det en så finns det flera

O-M-G. Kom hem och såg att jag fått ett brev. Trodde typ det var från Eira eller Elsa, för de är de enda som skriver brev till mig. Men ICKE! Det var från min baby. JOE JONAS! ♥



Ska såklart svara direkt! Vad jag svarar får ni inte veta dock ;) Fattar ni hur gulligt det är av honom att skicka ett BREV?! Så.. personligt ♥

Orkar såå inte plugga ikväll. Ska skriva klart en svenskaanalys och se på melodifestivalen med min mamma. HAHAHAAHAHAHAHAHAHAHHAH. Nej. Melodifestivalen är så dålig nuförtiden så att den inte ens är roligt dålig längre.

För två år sedan var den bästa melodifestivalen någonsin, och JAG TÄNKER INTE BERÄTTA VARFÖR! HAH!

Kommentarer
Postat av: Joe

Glad you liked the letter sweetie ;)

2011-05-13 @ 22:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0