fun fun fun fun

Har fått gratis godis o kladdkaka i glasentrén <3 <3 <3 Har nog aldrig någonsin ätit en godare kladdkaka, det var det mest perfekta jag smakat. Ever. Omnooomnooooom ;_; ♥

Var i Sävja igååår som vanligt på onsdagar. Jag älskar onsdagar. Bara tre lektioner, och sen får jag chans att plugga eftersom jag stannar kvar på Katte till halv sju när Sebbe slutar sitt språk. Fast det slutar iofs alltid med att jag hittar schyssta personer att snacka med istället för att plugga. Hoppas jag får asbra betyg i alla A-kurser för jag är nog ganska körd på Rosendal.
Och oomggg, jag o S hittade en fairtrade energidryck på ica! Ska såå tipsa mamma om den, om hon kan ta in den till affärn betyder det gratis energidrycka för mig hela dan varje dag *_*

Var skitkul i Sävja iaf. JAAAAG KAN LÅTA SOM EN HUUND, så jävla COOLT. Och äta pizza med bea med bara händerna, UTAN ATT BLI KLADDIG. Är värsta drömtjejen ju :c
Det var en fiiiiin kväll igår, och jag har säkert hundra myggbett på benen nu så nu är det fan sommar Sverige.

Ska plugga nu.


HAHAHAHAHAHAAHHAHAAHAHAHAHA skoja, ska installera LoL igen för fucking Sebastian avinstallerade det för att han försökte leka teknisk.


Kommentarer
Postat av: Sebastian

Det är ju utmärkta egenskaper :) och jag försökte bara hjälpa till men det gick inte så bra :(

2011-05-12 @ 16:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0