Having a bad day

Den här dagen skulle varit sjukt bra om den inte vore så sjukt dålig. Tack Sheila för att du räddade mitt liv lite.

Men jag ska inte klaga, någon dag blir allting bra igen.
(Snälla?)

Egentligen hatar jag "dagens outfit" -inlägg, och jag hatar att min blogg börjar bli som en vanlig blogg, men jag ÄLSKAR det där linnet jag köpte som jag skrev att jag aldrig skulle använda! Förlåt, men det kommer nog bli det enda jag har på mig numera. Förutom en dag i veckan när älsklingen ska i tvätten. Det är ett typiskt plagg som jag inte bryr mig om ifall folk inte gillar det, för jag tycker det är assnyggt. Nice. Kul att jag just skrev ett inlägg om ett klädesplagg.


Kommentarer
Postat av: Joachimmelissa

Nice security code. Does it work?

2011-11-24 @ 06:24:21
URL: http://joachimmelissa.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0