Hur jag ser ut när jag är ett retard

HAHAHHAHA kommer alltid på mig själv med att göra askonstiga miner. För ett par veckor sen var jag inne i en period när jag blåste upp mina kinder så fort jag hade tråkigt. WTF liksom? Sött va? :)  HAHAHHAHAHAHA sexy chick

Och nu har jag börjat göra såhär hela tiden;

SÅ JVLA FULT JAG DÖR HAHAHAHAHAHAHA

Här är en bild när jag faktiskt gjorde det omedvetet, förstår ni problemet? :(



HAAAHAHAHAHAHAHA kommer inte få några vänner om jag fortsätter såhär, alla kmr ba "vilket jävla weirdo :("

Kommentarer
Postat av: Amandusmiriam

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.

2012-01-25 @ 07:38:11
URL: http://amandusmiriam.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0