:(

Känner mig ganska bortglömd. Iris lagade mat till sig själv och sin vän, men glömde helt bort mig, och mamma dukade bara för tre. Hon sa att hon glömde att jag bodde här eftersom jag har varit borta så mycket. Well THANK YOU MOTHER. :c



Fick nyss reda på att vi ska ha läst ut klassikern på svenskan till på onsdag. Och ha förberett en redovisning. (Tror jag?) Jag har typ läst (läs: kollat på orden och inte förstått betydelsen) 70 sidor, och jag förstår inte hur jag ska orka läsa mer. Förlåt Sofie och Elsa, jag vet att ni älskar den, men alltså... den suger :(



Har lyssnat på If it means a lot to you covers i en timme nu. Världens finaste låt. Plockade ut den lite snabbt på pianot idag, kanske filmar och lägger upp någon daaag. Eftersom LoL inte fungerar (igen, JAG ORKAR INTE) och jag suger på att plugga har jag ändå inget bättre för mig än att vara lite kreativ.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0