I don't wanna play a game

Chillar i skolbibblan och väntar på att smipparna ska sluta så att jag kan käka med de. Det börjar bli en tradition att äta med de på fredagar...
Tänkte plugga lite, typ räkna matte, men det är så åt helvete tråkigt så jag orkar inte. Har skrivit klart en krönika och skickat in till protusmagasinet iaf, så lite nytta har jag gjort.

Snart är det konsert i matsalen. Mysigt. Sedan har jag en lektion, och sen bär det av till Stockholm. :D Ska träffa Alex ikväll, sedan åka till morfar, och sedan ska jag tillbaka till Alex på lördag och partaja med hans creepy vänner som man måste prata engelska med. Känns ju bra att jag är galet blyg över huvud taget, kommer inte få fram ett ord på ENGELSKA... Hahaha.

Weheartit har tagits över av 14åriga tjejer, men jag hittade några bilder som inte föreställer twilight.

 true story.

Okej, jag hittade en.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0