New in säger man väl.

Var i Stockholm och vandrade omkring på museum idag med mamma, syster och morfar. Sedan gick vi omkring på stan för att leta efter en jacka till Iris. Jag hittade världens finaste som mamma köpte till henne. Jag är jätteglad, gissa om jag kommer att använda den. Det var ju trots allt jag som tipsade om att gå till topshop. När vi var där hände det något jättekonstigt. Det började blixtra och helt plötsligt var vi omgivna av fotografer och livvakter. Fast det visade sig att det inte var oss de var ute efter, utan en ANNAN bloggare (pfffft). Någon blond liten tjej med putande läppar som struttade omkring därinne. Kände inte igen henne alls. Vi frågade vem det var men nu har jag glömt namnet. Jag säger bara; Wow, vilken värld vi lever i.

(btw, kolla mitt nya inköp! Ett par jeans, såååååååååååå snygga)



(där kan ni se mina nya strumpor också)

När vi skulle åka hem gick Robin Keller förbi mig. Men jag märkte det inte förrän han hade gått förbi. Typiskt. Varför hade inte han några livvakter runt om sig? Han gör mycket mer nytta för världen än dendär... lilla saken. (Sen tyckte jag att jag såg Kissie på tåget, men sen såg jag att hon hade en rumpa. Jag måste ha fått kändisfnatt)

Nu väntar jag på att Elsa ska komma hit. Vi ska gråta igen. That's how we roll!


Kommentarer
Postat av: a

i like big (your) butts and i cannot liiieee <3

2011-11-14 @ 00:51:42
URL: http://kattenastrids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0