Och där kom den

lägger plugget åt sidan för att gilla alla första-snön-statusar på facebook. Och glo ut genom fönstret. Jag vet inte hur normalt det är att bli tårögd och ge ifrån sig små lyckoskrik på grund av snön, men jag bryr mig inte riktigt.

allt är fint osv

förutom mina adventsbilder, för jag har ingen systemkamera. Men i alla fall.





Det där är min julstjärna. Den syns inte så bra på bilden, men den finns där, och den är jättefin. Synd bara att jag måste koppla ur den varje gång jag ska ladda in bilder på datorn. Eller så får jag koppla ur datorn, men det vore ju lite opraktiskt.

Nu ligger snön fin på marken, Therese har precis bokat londonbiljetter till oss, och nu ska jag sova. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0