One of those bad days again

Åhhh jag får ångest av hur mycket jag inte alls pluggar! Har en sådan där dag då man helst vill gömma sig under täcket och vänta på bättre tider. Tänk att man alltid ska ha sådana dagar när man har feta prov att plugga till.

imorse hade jag sovmorgon till klockan ett. Jag hade tänkt stiga upp klockan 8 och ha en jättehärlig morgon med frukost + skins + plugg, men spenderade lite för mycket tid i sängen och duschen (och framför alllt framför Skins). Sedan blev jag på dåligt humör när jag tittade ut och såg att det fortfarande inte var snö ute. När man kan ha vårjacka utan att frysa i slutet av November är något fel.... och jag blir ledsen.

Nu är jag så trött att jag skulle kunna somna när somhelst, men jag har tre timmars föreläsningar att lyssna igenom och aldelles för många termer och författare att lära in. Återigen önskar jag mig bort till Sebastians kylskåp (dock tvivlar jag på att det fortfarande fylls med energidryck varje dag när han inte ens är hemma), men får istället nöja mig med kaffe, som jag 1. inte vet hur man kokar och 2. inte tycker är det minsta gott.

Något som gör mig jättejätteglad är att Elsa kommer hit imorgon. Det är sjukt hur mycket en person kan betyda.

Jag älskar dig ♥

bilden är tagen från Astrids ♥ blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0