Oops

igår kom jag på att jag har typ fem skrivuppgifter att göra.
Oftast skjuter man upp plugget för att man tycker att det är så tråkigt. Nu sköt jag upp det för att "det kommer jag hinna göra på en kvart för att det är så kul att skriva, bättre att jag tar itu med de tråkiga grejerna först". Ah, det ledde bara till att jag nu sitter här med fem skrivuppgifter PLUS massa tråkgöra. Dessutom är en av uppgifterna att jag ska lyssna på dialoger och skriva ned de. Hur var det tänkt att jag skulle få tag på några vettiga dialoger när jag är isolerad i detta hus? Jag får göra som Jonas och ta helgen på mig att skriva allting. Får väl spendera lördagen på något café och snoka i folks liv utan att de vet om det. Spännande.



Såg nyss ett avsnitt av Hannah Montana. Skrattade så att jag grät. Jag ber er som har fördomar - se på serien ODUBBAT innan ni bestämmer er! Ni går verkligen miste om något annars. Längtar så tills jag får se fjärde säsongen. Nej, jag fuskar inte och laddar ned, jag väntar snällt till andra januari då den kommer ut. Iris däremot har sett alla avsnitt på youtube. Jag blev jättebesviken när jag bustade henne, jag har ju hållt mig borta från spoilers för både min och hennes skull. :(






True.

Kommentarer
Postat av: JONAS

ja du ska alltid göra som mig!

2011-11-10 @ 19:59:24
URL: http://stick-at.tumblr.com
Postat av: josefine sowa

Blir fett orolig nu... Vad fan har du för skrivuppgifter som inte jag har?

2011-11-10 @ 21:16:15
Postat av: Malin

Hanna Montana är true, och alla som säger emot har fel!

2011-11-11 @ 22:13:29
URL: http://iscariot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0