:)

Onsdags - • Shopping på lustgården, Katedralsskolans två födelsedagsbarn förtjänar det bästa!
• Söt militär, du har rätt Elsa, män i uniform är hett ibland.
• Åt ute med tjejerna från min högstadieklass på kvällen. Stjäl bild från Astrid;



• Elsa kom på kvällen
• Hela Uppsala skäms nog över oss nu
• Sedan fick vi hit Niklas också



• De är ju jävligt snygga
• Blev överfallen av grisen



• Hatar dig Niklas
• Min säng är inte gjord för att fler än två personer ska sova i den

Torsdags - • Åkte till Stockholm och gick runt på stan med min fina kusin Sara ♥ Jag hade tänkt spara pengar och köra på Elsas tips att köpa bröd på ica, men det blev sushi som vanligt i alla fall. Fick köpa en billig skit-foundation istället för det dyra mineralsminket jag brukar köpa, ouch vad min hy kommer må dåligt. Men sushi är gott så det är det värt c:

• Fryshusets fik



• Taggade till Bring me the horizon

Fina och fräscha innan konserten

• bmth var amazing
• Tog inga bilder, det var fullt omöjligt att få upp kameran ur jeansfickan

Inte fullt så fräscha och fina efteråt, men jävligt glada
• Nattpannkakor

Fredag - • Vaknade upp med världens träningsvärk, lite värre än vanligt
• Sara och jag lagade mat till oss och morfar.  Fast jag gjorde mest basicgrejerna som att skära upp grönsaker. Det är ett stort kliv hursomhelst. Och det blev fett gott.



• Vi åkte in till stan och träffade tjejerna från Katteklassen
• Jag köpte ingen mcflurry trots att jag ville, TUMMEN UPP TILL MIG ♥
• Trevlig dag i Stockholm
• Hem till Therese
• Idol och mycket tjejskrik HAHAH BLICKEN ♥
• Lite för mycket av det goda ;)



• Skräckfilm, paranormal activity var lite läskigare än vad jag mindes den :( Fan, nu kan jag inte skryta om att jag inte blir rädd för den längre.
• Therese och Rebecka blev väldigt glada för sina presenter :D



• Resten bör jag inte nämna

Lördag - • Jobbade
• Åkte till Vattholma för att fortsätta helgen med Kattetjejerna
• Middag, lekar, spel, och mycket skratt c:
• Missade tåget eller något, fick vänta i en halvtimma på en tom tågstation. Tur att jag hade två fina vänner med mig, hade varit läskigt annars :c

Mycket kärlek till er alla, har haft så otroligt roliga dagar ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-11-09 @ 23:27:55
Postat av: Anonym

Love love love love! Kärlek på oss :D <3

2011-11-09 @ 23:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0