Vidarebe...what?

Här har jag i 17 år gått och trott att det heter VIDAREBEFODRA när man skickar vidare ett brev/mail/annat kul. Tydligen heter det VIDAREBEFORDRA. Onödigt mycket R tycker jag. Det här förklarar i alla fall varför stavningskontrollen alltid har sagt ifrån när jag försökt stava till ordet. Jag trodde att det var fel på datorn, inte på mig. Nåja, man lär sig något nytt varje dag.

(nu när jag kollar upp på google hur det egentligen stavas märker jag att det inte bara är jag som har gjort det misstaget. Suck it, bitches.)

Kommentarer
Postat av: Anon

Samma med metereolog, sjukt dum stavning.

2011-11-10 @ 06:37:22
Postat av: elsa

oj. jag med!!!!! inget kommer någonsin att bli detsamma för mig nu.

2011-11-10 @ 19:06:03
URL: http://honelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0