way away

Jag. är. död.
Ta inte det här som att jag klagar på mitt jobb nu, jag är tacksam för att jag har ett jobb, men att jobba på en affär när man har pms är inte roligt. Speciellt inte när hela världen, som vanligt, bestämmer sig för att komma och handla en minut innan stängningsdags. Jag ville bara skrika åt de.

Det känns skönare än någonsin att ha en hemmakväll ikväll, det blev sent igår och jag har så sjukt mycket plugg att jag dör ännu mer. Men det var kul igår kväll;  teater + kvällspromenad + bästa vänner + genomfarten + nattfika + HIMYM + somna & vakna upp med de underbaraste personerna på jorden kan inte bli annat än en lyckad kväll. ♥ 

Imorgon är det första advent! Det luktar pepparkakor i hela huset <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0