<3

Jag är stolt över mig själv som lyckades äta lunch på stan med Alex, gå till Willys med honom och Ninni, åka hem till mig och se en film med de båda, och faktiskt umgås utan att somna. Nu har mina darlings åkt hem och jag står inför ett val;

1. Lägga mig på sängen och somna.
eller
2. Röja undan allt grus (wtf? Vad gör folk med min säng när jag inte är hemma?) och alla kläder som ligger på sängen, byta lakan, ta en dusch, byta om till myspyjamas, se ett avsnitt Skins, och somna.

Jag hör rykten i huset om att jag har FF imorgon kväll... Det händer inte ofta, måste utnyttja situationen VÄL. (Folk får gärna ta med en fest hit men jag orkar inte fixa själv heheheheh)

Den här helgen har varit så jävla awesome. Dock måste jag erkänna att jag inte kände mig jättenöjd med livet när jag promenerade från Ung Vänster i oborstat hår och spackligt smink, barely awake. Ska sova så sjukt mycket inatt ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: elsa

ååååååååååååååååååååååååååå

2011-10-31 @ 10:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0