alltså nej

Jag har alltid sagt det, lov är inte bra för mig.
Vaknade klockan två (för er som inte vet det har jag aldrig vaknat så sent. Det händer sällan att jag vaknar senare än tio), (speciellt inte när jag gått och lagt mig tidigare än tio. På kvällen.) av att pappa sprang in i mitt rum och skrek "HALLÅÅÅÅÅ!!! SOVER DU????". Satte mig direkt vid datorn och lugnade alla mina vänner (/vän) som hade oroat sig heelt i onödan..



Nyss märkte jag att jag suttit och ätit godis från sekunden jag vaknade tills nu... Jag hoppas att jag kommer in i min supernogamedsömnochmat-period snart igen.

Nu är Astrid påväg hit och ikväll blir det förhoppningsvis STAR WARS MARATOOOON


åh herregud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0