Boom di clap

HAHA känns som en ganska ovärd dag, men den har varit rätt nice ändå.
Cyklade till katte på morgonen för att lämna tillbaka Mysteriet på Greveholm till Daniel, har haft den i typ ett år utan att ens se den... Åhh det var helt underbart att få träffa mina klasskompisar igen ♥



(Elins bild. Hoppas det är okej att jag lånar den lite heheheheh. Mina vänner är så söta, helt otroligt! Älskar er så obeskrivligt mycket ♥)

När jag skulle cykla vidare till Rosendal, och mina vänner gick in på lektion, började det regna. Ödet kanske vill ha kvar mig på Katte, vad vet jag. Ringde till alla kattebarn jag känner men alla hade lektion. Som tur var träffade jag på Ting när jag var påväg ut, jag fick vara med henne och hennes vänner och spela kort. Yey! Sedan var jag ändå tvungen att cykla i regnvädret... åt lunch med smipparna, smed onda planer med Martin, och sedan hade jag lektion. Det är svårt att ha lektion när man inte kan se någonting. Ja - mina linser har fuckat ur igen. VADFAN.
På litterär gestaltning skrev vi texter om våra pojkvänner. Hahaha. Jag tänkte att det skulle bli grymt kul eftersom jag älskar att skriva om kärlek, men det visade sig att vi skulle skriva två-tre jättekorta konstiga texter. Ja, ja, det gick helt okej ändå.

Stort tack till Jonas som hjälpte mig med matten idag. (Tagga prov på tisdag)

Efter skolan träffade jag Astrid och Harald på stan. Och Andrea. Andrea skulle på dejt, och vi skulle till Vox. Sedan blev det ändå inget Vox för vi blev otaggade. Nu sitter jag hemma och ska räkna lite matte tror jag. Nu när jag förstår en del...

Idag blev jag jättesugen på toast, så jag köpte bröd. Ikväll ska jag äta så jävla mycket toast. ♥



Jag hade något viktigt jag tänkte skriva, men nu har jag glömt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0