Förlåt, men jag älskar faktiskt min skola.

HAHAHHA jag är sämst. :( Skulle till Synsam idag, men glömde helt bort det och chillade på skolan istället. Det här är ANDRA gången det händer. Jävla rosendal, det är för härligt där för mitt eget bästa. Visste ju att det var något viktigt jag skulle göra på stan men jag ville inte komma på vad det var.

Det kändes lite som förut, att sitta kvar på Rosendal tills sent på eftermiddagen och bara låta tiden gå. Bara vara. Umgås. Fast varför åkte jag till Rosendal varje gång jag slutade tidigt när jag gick på Katedral? Det är lite överdrivet egentligen.

Jag är sjukt ledsen för att vi är lediga imorgon. Vill vara på Rosendal ändå. Det är inte klokt hur många underbara människor det går där. Jag trodde inte att From var seriös när han sa att man kan sätta sig vid en random person i matsalen och få igång en konversation, men det går faktiskt! Helt otroligt

Nu lyssnar jag på Pete Doherty och drömmer mig bort. ♥




Imorse när jag vaknade såg mitt hår ut såhär:
Det lever verkligen sitt eget lilla liv. Om någon skulle fråga vilken frisyr jag har skulle jag inte kunna svara. Ibland är det helt platt och idag såg jag ut som ett troll. OCH NEJ MITT HÅR ÄR INTE BRUNT DET ÄR FORTFARANDE RÖTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0